mandag 5. april 2010

Nå har jeg lært nye ting

Jeg vet jeg er ganske sent ut men, jeg holder altså på med å lære meg å bruke Blogger.

Jeg har ikke vært så interessert i blogging. Trodde jeg, men nå har jeg visst blitt litt bitt av basillen. Har hatt en ide om at jeg ikke er så opptatt av å utrykke meg... men det er selvfølgelig bare tull. Jeg har vel til og med ertet en og annen som driver litt for mye med blogging eller mikroblogging.

Plutselig har det slått meg at jeg kaster stein i glasshus. Jeg er mer en gjennomsnittlig opptatt av akkurat det. Snakk om dårlig selvinnsikt.

I tillegg til 4000 nettsider på Aktiv I Oslo.no (som riktig nok ikke publiseres av meg alene) har jeg en del andre ting på nett.

Det var mens jeg skrev om alle greiene jeg må forholde meg til på nettet og sukket og stønnet over alle de sosiale og tekniske utfordringene med alle greiene og dingsene... her
http://ledig-hm.blogspot.com/2010/04/verdens-styggeste-blogg.html

...At det gikk opp for meg hvor ekstremt hektet jeg er på alt sammen og at jeg faktisk er temmelig eksebisjonistisk... ;-) Så nå har jeg fått litt mer selvinnsikt i hvert fall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar