mandag 10. mai 2010

Jobber overtid alene igjen

Utenfor vinduene blåser russen på fløytene sine, mens kvelden går mot natt og våren går mot sommer og jeg bare er en knute av alt jeg ikke rakk å gjøre i dag.

1. Jeg har ikke bestilt Spa før 17. mai - men det har jeg ikke penger til heller.
Jeg tror jeg kanskje kan få et billig spaopphold på et spahotell som er kunde hos Aktiv I Oslo.no, men det har jeg ikke tid til så. :-(

:-) Men jeg har bestilt time hos legen

2. Jeg har ikke trent på Sats sammen med Linnea, men det kunne jeg ikke ha gjort alikevel, for hun er syk og har feber. Derfor har jeg nå klart det kunststykket å trene 2 ganger på Sats totalt, siden jeg meldte meg inn. Jeg skal skjerpe meg :-(

:-) Men jeg har jo løpt Holmenkollstafetten på lørdag sammen med det supre laget fra Aktiv I Oslo.no og det er jeg vanvittig stolt av.

3. Jeg har lagt inn masse Task i en nytt program som heter Hit List
Brukte litt tid på det- der står det
  • Pulbisere Bilder fra 1. mai - Lene
  • Legge ut artikkel om Holmekollstafettent Andrea
  • Publisere bilder fra Holmenkollenstafetten - Tommy
  • Skrive Blogg om stafetten - Lene eller Vincent
  • Artikkel fra Lille Herbern - Lene
  • Artikkel fra Hukodden - Vincent
  • Bilder fra Hukodden - Ole må gi meg minnekort
  • Om Aktiv I Oslo.no-saken på Kundeweb må lages ferdig før vi sender ut kundehyhetsbrev
  • Småting på Annonseoinfo før - tilbudsepost går ut - Vincent
  • Skrive artikkel om Dansens dag.
Faktum er at det er enda flere ting på listen og det er bare den redaksjonelle listen, og likevel så sitter jeg her nå og skriver tull i bloggen....


Imidlertid har vi hatt redaksjonsmøte og personalmøte, med mange diskusjoner som varte til seks og faktisk var helt topp.

Jeg har dessuten laget en ny side på Aktiv I Oslo om VM-kamper på TV under Fotball-VM og jeg har lagt ut massevis av begivehenter i Sommer-Oslo. Jepp det går da fremover og det produserer jo litt av kvart.

Får jobbe videre :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar