tirsdag 24. august 2010

Absolutt ikke bare Grønland

Jeg er opptatt av mine forberedelser til å krysse Grønland i 2012 om dagen.

Det er mange delmål på veien, som Oslo Maraton, Birkebeinerrennet, mange turer i skog og mark og så videre.

Disse tingene har jeg gjort i dag som direkte eller indirekte er viktige for Grønland 2012

Jeg har meldt meg på og betalt løpeavgift for halvmaraton
  • Jeg jogget i dag morges
  • Men Ole har lovet å kjøpe hyller og ting på torsdag - oppgradering kjeller- Dette er for å ta vare på alt turutstyret
  • Har avtalt bærtur med mamma på søndag
  • Sopptur har jeg ikke gjort noe med
  • Jeg og Linnea  skal løpe/ gå løypa på søndag
  • Jeg har skaffet meg oversikt over når det er dugnad i DNT
  • Jeg har snakket med Per Vole om Galhøpiggentur
  • Mamma overfører penger
  • Aktiv I Oslo har lagt ut for halvmaraton
  • Aktiv I Oslo kan sponse Galhøpiggentur
  • Sjekket at påmeldingen til Birken starter 4. november 

Men det er mere som skal gjøres... i dag har jeg vært på besøk hos Ulla, snakket med Pål om søskenbarntreff og jeg har prøvd å organisere pokerlag.

I morgen må jeg skaffe billetter til Jean Michel Jarre. Jeg må selge annonser for 100 K denne uken. I morgen skal jeg jogge, trene kickboksing, skrive om Moods

Ole og jeg var på Moods of  Norways fantastiske visning på Kongsgården på fredag i forrige uke, jeg har ikke rukket å skrive saken ennå. På torsdagen var Linnéa, Tommy og jeg på visningen til Daniel Franck på Sukkerbiten - Linnéa har selvsagt skrevet det hun skal. Les om Daniel Francks visning på Sukkerbiten her>>

På tirsdag i forrige uke var Linnea, Tommy og jeg i Sirkuslandsbyen i Torshovparken. Det er et supert opplegg som varer helt til 12. september med massevis av forestillinger, workshops og sirkuscafé.
Vi så forestillingen Loop og snakket med sirkussjefene Sunniva og Sverre, samt pr-rådgiver Inger (som også er pressekontakt på Øyafestivalen. Flinke Linnea har skrevet den saken og en sak om Oslo Kammermusikkfestival også.

Jeg må skrive om krepseturen fra  helgen...


Pål, Ole og jeg var på krepsetur i helgen. Vi gjorde alt vi kunne, men fikk desverre bare tre kreps.
Les blogginnlegget på Grønland 2012. Jeg skal skrive en redigert versjon av artiklen til Aktiv I Oslo.no



Det er selvsagt hyggelig å skrive og blogge, men det tar også tid og det trengs bilder. Jeg trenger bilder fra jobbeturer og bærturer og bildene skal redigeres og de skal lastes opp.

Ellers har jeg lyst til å dra på Kampsportgalla på Youngstorget og se sirkus i Sirkuslandsbyen. Men torsdag er det langdag på jobben, så fredag ettermiddag/kveld er eneste firkvarter.

Vi får se; meditasjon, qui gong, søvn og fred og ro står også på programmet :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar