mandag 4. august 2014

Innlastingsdagen

Publiserer presentasjon av Liv-Unni http://christianiateater.no/liv-unni-larsson-undall/
Nett, Twitter og Facebook

Ringte Ole om kamera til å ta bilde av lastebil  utenfor teateret klokken 1700 i dag - ordner seg nok. Han har ikke kamera med seg på jobb og må be om å få gå tidligere sånn at jeg kan få hentet kameraet hjemme hos han.

Snakket med Linnéa på telefon hun kom fra Albania i går.

Fjerner et par et par feilpostede innlegg på Christiania Teater havnet på Frogner Høyres side gitt. En kvinne i Oslo Høyre med haukeøyne avslørte det. Skummelt med Instagramdeling. Hadde lagt ut et privat innlegg der også, fra Korfu. Har visst syndet i sommer, lenge siden jeg har gått inn på FB-siden til Frogner Høyre.

Skrevet i en-setnings-dagboken for forrige uke. En setning er vel overkommelig, men jeg har ikke helt klart det heller, men det skal jeg sannelig prøve å få til.

Nå til billettbestilling. Det er mange som har benyttet seg av 2-for-1 tilbudet. Jeg har gått igjennom alle og lagt dem inn i Google Doc.

Snakket med Martin i dag også. Han har ikke tid til å printe og booke billetter i de nærmeste dagene. Blir vel mye rigging og greier de nærmeste dagene. Han skulle sette billettprintemaskinen opp på kontoret til Espen. Brukeren min till Billettservice har han ikke fått ennå sier han.

Har avtalt lunsjmøte med kampanjeansvarlig fra Nordre Aker i morgen. Vi skal møtes utenfor teateret.

Jeg begynte på en artikkel om sommerfesten på fredag hos Rein, men ble ikke ferdig for jeg måtte avgårde til teateret.

Dro avgårde til Ole klokken 16 og hentet kamera - dro til teateret. Det var noe til kulisser. Rundt ti gjennomsvette menn sjauet ned en kronglete trapp. Gelendere måtte sages av dører, skures av og det var i det hele tatt litt for spennende. Kulissene måtte kuttes av i hjørnene og folk ropte og stønnet. Det var både teaterfolk, innleide unggutter og proffe polske sjauere. Jeg tok noen bilder med kameraet til Ole. Tok noen bilder med telefornen og postet på Insta, FB og Twitter. Så ble jeg bedt om å dra å kjøpe to kasser med kaldt øl. Jeg gjorde det, gikk til Matkroken i Grensen og stablet to kasser fulle av et utvalg halvlitersbokser. Betalte nesten 1500 med mitt eget kort og bestilte taxi som kunne kjøre tilbake til teateret.

Kom tilbake og forsatte å ta bilder. Teatersalen ble neste full av alle de store og tunge kulissene. Til slutt la eller satte alle seg ned på gulvet med kald øl.

Jeg oppdaget at jeg hadde mistet et linselokk til Oles kamera og gikk tilbake til Matkroken for å lete. Ringte til og med til taxien, men fant det ikke. Da jeg ringte Ole sa han at jeg ikke får drasse rundt på kameraet hans uten linselokk, så i morgen må jeg på Foto og Video å kjøpe nytt.

Var hjemme igjen ved åttetiden etter å ha kjøpt meg litt pulled pork som jeg satt i ovnen. Tar 25 minutter å lage - veldig godt og ikke noe arbeid. Har litt til frokost i morgen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar