fredag 2. mai 2014

Stressdag

I dag vet jeg ikke mine arme råd om hvordan jeg skal få til alt jeg har planlagt.

Stod opp fem halv seks - frokost. Prøvd å planlegge dagen, det går ikke i hop. Nå publiserer jeg skuespillerpresentasjoner på Christiania Teater. Laget to stykker - pluss en ny side om skuespillerpresentasjoner. Skrevet en liten sak om kostymedesigner Rebekka Sørensen Kjelstrup som vant Emmy for kostymedesign til Spokesville og selvfølgelig skal desigen kostymer til Skjønnheten og Udyret. Har dessuten lagt ut presseklipp fra både VG og NRK.

Nå er klokken 0811 og - dusjen venter. Støvsuging rekker jeg ikke ser det ut til. Må også finne klær som egner seg både til kontor, BU-møte, standsjauing og standjobbing i kveld når det er kaldt. Hmm
...
Setter i gang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar