lørdag 16. desember 2006

Lat dag

Jeg sov til halv fire!

Var opp halve natten før det da, gikk i butikken da jeg stod opp og kjøpte vaskemidler, brød, kattemat og cola. Har skrevet en liste over hva jeg skal kjøpe til folk i julegave. Har endelig fått telefon igjen hjemme. Nextgentel ... vet ikke hva nummeret er tror vi kan få overført det gamle med må kanskje betale tele 2 først. Kult å ha internett igjen i alle fall. Kjøpte meg en krimbok som jeg har begynt å lese... hva heter den? Husker ikke, gikk og sjekket. Den heter Smertens vei og er skrevet av James Lee Burke. Jeg har lest en av han før, de er veldig bra. Ole kom innom. Han er egentlig i Kongsberg denne helgen, men hadde vært på trening og skulle jobbe litt med filmen han lager sammen med Øystein. Øystein kom også de holdt på med å legge inn lyd. Jeg fikk prøve meg, de syntes jeg var bra. Det er jeg jo også, har en fin radiostemme. Vi må tenke mer på dette med Podcasts på Aktiv I Oslo. Jeg skal snakke med Vincent om det. Jeg snakket med mamma i telefonen i flere timer. Det var en sånn filosofisk samtale, om livet. Det å være utslitt, hvordan ting har ordnet seg.

Vi snakket om firmaet fremover, hvor bra det er at jeg har fått med meg Hans Marius og Vincent. Hvor bra gutter de er. Pål synes det er litt bittert at de eier en tredjedel hver, men jeg synes ikke det. De har fortjent det, dessuten må de ha det for å gidde å være med ikke sant. De satser jo enormt på dette de også. Dropper andre jobber, dropper skole og satser på meg og aio. Jeg er uendelig takknemlig. Mamma er enig hun er glad i dem hun også.

Vi snakket om Linnea på konserten om hvor fantastisk hun er om Ole som er så fornuftig og rar synes Mamma. Det er noen utrolig fine unger jeg har.

Jeg har gitt meg selv et løfte om at jeg skal sove minimum 7 timer hver natt til neste år. Det hjelper sikkert på hukommelsen også.

Nå skal jeg gå igjennom aktiv i oslo på jakt etter feil og lage en liste til Vincent. merkelig hvor vanskelig det er å få ting feilfritt. Etterpå skal jeg spille litt poker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar