søndag 20. januar 2013

Din Bryllupsmesse - Bryllup i Oslo

Her er en liten reklametekst for en av min oppdragsgivere:
Din Bryllupsmesse

I tilfelle du skal gifte deg tenkte jeg jeg skulle tipse om bryllupsmessen som går av stablen 17. februar på  Grand Hotel i Oslo.

Nettsidene deres skal nå bli mer synlige i søkemotorene og trenger noen lenker.

Opplev et stort brudeshow
Din Byllupsmesse arrangerer tre spektakulere Brudeshow med brudevisninger og trendvisninger

Finn den perfekte brudekjole
Se årets lekre brudekjoler 2013 på Din Bryllupsmesse

Få hjelp til å planlegge bryllupet
Din Bryllupsmesse er et supert innslag for deg som er i gang med bryllupsplanlegging

Freelance
Jeg jobber freelance for tiden, Bestemte meg for det etter en liten tenkepause post-Aktiv I Oslo.no. Det ser lovende ut. Har fått mange spennende oppdrag og har nok å gjøre. Oppdragene har  nesten kommet av seg selv. Nå som jeg har bestemt meg må jeg jo gå litt sterkere ut og lete etter kunder.

Siden oktober har jeg jobbet med

  • Oslo Skytesenter
    - tekst til nettsider og maling av skytebanegulv :-)
  • Scenekvelder AS
    - gruppesalg av billetter til musikalen My Fair Lady på Folketeateret
    Utvikling av et CRM-system for oppfølging av foreninger og bedrifter som kjøper mange teaterbilletter. Utarbeidelse og utsendelse av nyhetsbrev per  e-post. Arbeid med programmet, trykk og annonser. Arbeidet med å utvikle teaterprodukter med matservering og så videre rettet mot grupper.
  • Webgruppen AS
    Test av mulighetene for å selge ulike kurs via telefon. Reaktivering av sovende kunder
  • Webforum AS
    Salg og håndtering av sponsoravtaler og utstillere.
  • SB-produskjoner med markedsføring av Din Bryllupsmesse i frisøk
Jeg har fått et par nye oppdrag nå også og arbeider forsatt for Scenekvelder og Webforum.  Synes dette er temmelig variert og ganske moro etter å ha jobbet i 13 år med Aktiv I Oslo.no. Det var jo variert på en måte det også, men på et annet vis.

Jeg kan brukes til rådgivning med hensyn til søkemotorsynlighet, jeg skriver webtekst, artikler og  reportasjer.  Jeg kan tilby tilrettelegging og flytting av nettsteder til Wordpress. (Har tross alt gjennomført det som er Norges sannsynligvis er Norges største WordPress-utviklingsprosjekt hsøten 2011. Jeg kan selge gode og nyttige produkter og bidra til markedsføring og kreative prosesser knyttet til salg.

Jeg skal lage meg en profesjonell snart, selvsagt. Her er forresten min CV
Om jeg kan hjelpe deg med noe, så ikke nøl med å ta kontakt på tl.f 91697833 eller lene.c.haug@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar