søndag 16. mai 2010

Jeg vil ha medalje til neste år...


Vi var ganske stolte av løpingen vår forrige lørdag i Holmenkollstafetten. For oss var selve deltagelsen en seier. Og 676. plass betyr et ganske mange flere enn 200 lag var dårligere enn oss....
Les mer om løpet og festen>>

Vi var sykt stolte av diplomene våre. På onsdag ble vi intervjuet, (Vincent og jeg) ikke om stafettinsatsen men om  vårt forhold til Fotballklubben Lyn etter at vi ble sponsorer og samarbeidspartnere. Intervjueren var
Jan Briseid som er ansvarlig redaktør Lyn Media. Han så selvsagt et diplom på møtebordet vårt.
Var dere med på Holmenkollstafetten?
Ja, sier vi stolt og nevner også plasseringen litt mindre stolt, men ikke så veldig.
Laget mitt, Tikampen, kom på 16 plass!
16. ? Hm ja det var jo noe annet. 16 plass sier du? Vi er  imponerte det er som sitte å se på en Carl Lewis eller noe.. en ufattelig prestasjon i våre øyne.
Det var et stort oppslag om oss i Aftenposten, vi er en guttegjeng som deltar i massevis av konkurranser. Vil dere se medaljen? 
Ja, når du sier det, så leste vi det. Har du med medaljen?

Det hadde han og vi fikk se den, den var veldig fin.
Myggen spanderte drinker på oss etter løpet, da han så medaljene.

Jepp det er forskjell på folk og neste år vil jeg ha medalje. Den var virkelig fin, og jeg vil at Myggen skal gi meg drinker og ja gjerne andre folk også. For å få medalje må du ha et lag som er blant de 200 beste. Det kan da ikke være så vanskelig?

Til tross for en smule misunnelse, så må jeg understreke at Jan Briseid er en veldig hyggelig kar som det er vanskelig å mislike til tross for at han viser frem medaljer.

Han kom med tips til oss med hensyn til neste års stafett og virket ikke helt fremmed for et ehm.. treningssamarbeid eller noe. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar