tirsdag 11. mars 2014

Arbeid og annet!

Stod opp klokken fire i dag, jeg. Skulle jobbe med Webforum. Det går av stablen i neste uke på Scandic Fornebu. For meg starter det onsdag ettermiddag ved 14-tiden og så går det i ett til fredag klokken 17-18 når alt er rigget ned.

I dag skulle jeg ha et siste møte med hotellet, se over det tekniske, bestille endelig antall hotellrom, antall på VIP/foredragsholdermiddag, finne standplass til ti sponsorer, gå igjennom dagopplegget opplegget for prisutdelingen under festmiddagen.

Før jeg hadde alt på stell ventet noen timer med intenst arbeid, så derfor ble det grytidlig start. Før hotellmøtet klokken 1400 var nemlig dagen fullpakket. Først til tannlegen med pappa klokken 0900 og deretter produksjonsmøte på Christiania Teater kl. 11

Dermed kom jeg ikke unna gryttidlig start på dagen.

Jau, jau og nå drar det seg mot 21 om kvelden. Hadde tenkt meg en ettermiddagslur, men det ble ikke tid. Skulle bare fikse et par småting - hva var nå det igjen?

Dermed var jeg igang med barneuadition - fikk mail av produsenten med alt som skulle ut på:
nettsiden, Facebook (både annonse, event, post, invitering og deling) og i Christiania Teaters nyhetsbrev. Nyhetsbrevet ble satt opp til å gå ut klokken ni om morgenen.

Men så var det det at jeg trengte et banner da, til slideren på nettsiden og til eventet på Facebook.

Jeg er ikke god på grafisk men av og til må jeg og da bruker jeg lang tid.


Mailen måtte godkjennes frem og tilbake og noe var rart med den og så ble klokken fire om natten.
Det går tregt etter hvert,

Var litt Høyreting innimellom og litt Webforum som måtte ordnes. I tillegg jobbet jeg sammen med Ole for å få til et gruppebestillingsskjema for teateret. Håper mange bruker dette. Det kan lett arbeidet for alle. Tabellen med prisene er imidlertid ikke pen, men Ole måtte sove, så den måtte vente.

Stupte i seng etter 24-timersøkten. Stilte klokken på åtte, men valgte å bli i sengen til ni. Fikk riktignok to telefoner. En fra en kunde som ventet på faktura og en fra sjefen som lurte på om alt var ok med nyhetsmail.

Slepe seg opp - slette 1500 out of office-svar, svar folk som ville bestille, svar på FB-henvendelser og flere telefoner. Halv ellve ut å kjøpe kaffe og røyk og croissant, snakker i telefonen med Gard om Webforum mens jeg handler.

Får tak i teatersjefen igjen og forteller han at mailen hans er full.

Nå skal jeg ringe alle de sluttnominerte til årets nettredaktør før jeg løper avgårde til møte med Kulturmeglerne

De sluttnominerte er forresten:

Ann-Kristin Robstad Jørgensen, Sparebanken Sør
Bård Lerberg, Bisnode
Karoline Kvernland, Politihøyskolen
Kristin Moe, Vegvesenet
Kristin Rødland Buick, Amnesy
Øystein Aase, Lyse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar