mandag 9. mars 2015

Dette er en logg

Om du ikke visste det, så er ordet blogg en forkortelse av av "weblogg". Dermed så er Bajazzlogg perfekt i og med et det er en logg jeg skriver mest for meg selv.

I dag
Jobbet til seks i dag morges og sov derfor til ti.
Den forsømte Grønlandsbloggen
Løp ut og kjøpte kaffe og croissant - jeg vet, bør ikke spise for mange sånne, men det er noe av det beste jeg vet.

Kastet meg ned foran data
Jobbet med tekst til en polsk flyer
Sendt mail til en kar i DNT om å låne en lavvo
Oppdatert Grønlandsblogg - ja da jeg skal til Grønland om noen år og har tatt flere skritt i år.

Mailet med to kunder om møter og oppdateringer av nettsider

Bestilt taxi til pappa i dag.
Snakket med Linnéa om trening på torsdag eller fredag og at hun ville være med på pappas trening.

Prøvd å få kontakt med Diakonhjemmet for å sjekke ut muligheten for bassengtrening for pappa, sitter nå i kø til hjelpemiddelsentralen for å sjekke om vi kan få lånt et ståbrett, eller en egen turner som det heter til pappa og skriver dette med en hånd mens det ringer og ringer. Fikk svar nå, men, det var feil nummer, fikk riktig nummer til avdeling for midlertidig utlån, men arg de har ikke slike ståbrett, så da må det søkes gjennom ergo og fysioterapeut. Det tar desverre litt tid.

Divergens
Jeg lar meg stadig avlede til å legge en masse jobb i ting jeg ikke hadde planlagt så i dag ble det en side med en samling av Høyreblogger ved hjelp av RSS og så ble det en side/artikkel om organisasjonen i Oslo Høyre og side- og søsterorganisasjoner. Resultatet er jeg fornøyd med, men jeg haddde planlagt å gjøre litt andre ting egentlig.

Har brukt den samme RSS-widgeten til å hente inn min egen bloggfeed på bystyrekandidatpresentasjonen av meg selv på Frogner Høyre.no også.

Og med seriøs politikerblogg må det politikerpage på FB til. Da folks er det alvor. Jeg skal prøve å bli valgt inn i bystyret og jeg skal fortelle om det og fortelle om det og fortelle om det til alle som vil høre og alle som ikke vil høre. Temmelig skummelt. Tenk om ingen liker siden og den blir en flopp, men sånn er det å stille til valg. Det er åpnet og hvem som helst kan se hvor mange stemmer du fikk i all fremtid. Det er å kaste seg ut på dypt vann, men klart. Du kan stå langt nede på listen og si at du ikke regner med å komme inn, si at du ikke prøver noe særlig og bare er listefyll, men når du lager blogg og FB-page så viser du alle at du virkelig vil og går for det. Det er da det er kjipt å tape.

Kan hende jeg ikke lykkes, men jeg har ikke tenkt å ikke prøve og har heller ikke tenkt å si at jeg ikke prøvde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar