mandag 4. august 2014

Fra argh til smil

4. august
0500
Stod opp halv fem, men brukte en halvtime før jeg satte i gang. Er fortsatt i kjipt humør- Skal begynne å tenke optimistisk.

Jeg er heldig som har et koselig kontor - det er ryddig nå, etter at jeg ryddet skikkelig i alle papirene i går. Huset er dog ikke støvsugd, men kanskje rekker det i dag.

Kaster meg over å skrive intervju med Trond

Bra ting! Simen kan forstsette fast fysioterapi med pappa. Det vik koste 5600 per måned for to ganger i uken, men det får vi ta!

Jeg mailet Pål om dette og foreslo at vi lager et regnskap for pappa. Pengetingene er litt uoversiktlig.

Tok og skrev om kulisser like godt først.
Glad for at Ole ringte meg tilbake kl. 0730 etter at jeg hadde sendt han en tekstmelding og spurt om han var våken. Han er en god gutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar