tirsdag 24. juni 2014

St.Hansaften 2014

To jobber + kampanjelederjobben i Frogner Høyre med forpliktelser I BU. Det er stressende. Funnet ut at det virkelig hjelper meg å skrive meg gjennom dagene.

Planla et sommernyhetsbrev for Frogner Høyre før jobb i dag, og husket å oppdatere medlemslisten i Mailchimp med e-postadressen til en kar jeg traff på stand forrige lørdag. Utrolig nok her jeg tatt vare på den gule lappen. Bør vel sende e-postadresse inn til register i Høyre også. Gjør det nå!

Sommernyhetsbrevet er så og si ferdig. Sender en korrektur til Ola i lunsjen. Mye innhold
Euro Pride Parade på lørdag, stand i Pride Park fra onsdag, vi får ny gruppeleder i BU, vi har hatt diverse aksjoner og vi har landert den nye Facebook-siden "Med hjerte for Frogner"

Er på Christiania Teater - har planlagt litt med Espen, blant annet program og sideombrekking. Kanskje Vincent kan ta det, han som Espen hadde tenkt først har visst ikke mulighet likevel. Jeg skal publisere en masse skuespiller-cver denne uke, men har ikke fått tekster og bilder ennå. Espen og jeg skal levere telt til stand til Euro Park i ettermiddag. Jeg prøvde å ringe til Høyre som også skal ha stand der for å høre om de har gjort avtaler i forhold til telt, men fikk ikke noe svar. Unge Høyre hadde landsmøte i helgen så mulig Kathrine avspaserer.

Ringte TT-tjenesten for å dobbeltsjekke at skolekjøring for pappa var avbestilt for året. Det var det jo ikke. Viser seg at han ikke står registrert med koden "skolekjøring" i systemet lenger. Det er et nytt byrkratisk ledd, der skolekjøring må avtales med bydelen. Til å bli gal av dette byråkratiet. Prøver å ringe sykehjemmet også, for å forsikre meg om at de er klar over at pappa ikke skal til Nydalen i morgen. Ikke noe svar.

Ringte Vincent i lunsjen - han har ikke tid til å ta programmet i sommer, men kjenner flere dyktige magasindesignere som han tror er ledige.

Martin kom innom han ville ha litt informasjon han kunne sende til noen konferansebyråer, og vi snakket litt om vaktlister til standen i Pride Park. Jeg tar opprigg på onsdagen i alle fall. Og kan også bidra til nedrigg. Innimellom det skal jeg på gruppemøte i BU-gruppen.

Skrevet tekst til det store nyhetsbrevet vi skal sende ut med Bring Dialog til uken - Flyttehjelpen, med 160.000 mottagere. Blir spennende.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar